por Mariola Mourelo

Encontrar espaços, momentos e atividades que nos permitam estar com nós mesmas e/ou com outras afins, é algo nem sempre disponível quando decidimos dar um passo à frente e fazer algo tam político como cuidarmo-nos.

DSC_0160web

Um desses lugares que começam a materializar os sonhos e desejos de muitas, é a Casa de descanso de mulheres que Estrella Ramil Paz gere numha aldeia da Terra Chã em Lugo.

Com a intençom de ser um espaço de repouso da atividade feminista, ou da própria vida, se é possível distinguir entre umha e outra, Estrella oferece um quarto próprio na natureza para as mulheres, onde se respeita a soidade, se oferece atendimento emocional personalizado, ou se pom a dispor informaçom para visitas culturais e de convívio na zona.

DSC_0014web

A casa dispom de 3 quartos duplos, duas casas de banho partilhadas, umha sala para fazer atividade física e/ou criativa e espaço ao ar livre. Tamém é perfeita para grupos de até 6 mulheres que estejam a desenvolver projetos e precisem de um lugar para trabalhar. 

DSC_0011web

Estrella é umha mulher com ampla trajetória feminista que regressou à Galiza há uns anos e que recuperando esta casinha, com a ajuda de amigas, quer dar continuidade, da sua perspetiva, à historia e afazer das suas ancestrais maternas.

Esta é umha boa opçom tanto para desfrutar especificamente da casa como para complementar a viagem a umha zona de natureza, cultura e história com as vilas de Vilalva e Lugo, e a Lagoa de Cospeito muito próximas. Pode-se chegar desde a Corunha e Compostela, em hora, hora e quarto, e a costa fica apenas a 45 minutos de carro.

Um prazer inaugurar esta nova seçom de bem-estar e “time out” recomendando esta iniciativa.

Para conhecer preços e serviços da casa contactar Estrella no telefone 664201685 ou email paz.estrella@gmail.com

_____________________________________________________

mariolaMariola Mourelo é ativista feminista, fotoeducadora e facilitadora de grupos.