“O feminismo tem de incomodar para mudar a sociedade”

mas…

o que é que nos incomoda DENTRO do feminismo? Quais as questons que doem mais: feminismo racista, classista, feminismo “amigo dos homens”, o posicionamento frente à prostituiçom, as TERFS,  as pro ou anti maternidades, o feminismo especista, as feministas em relações normativas, o feminismo capacitista, estereótipos urbanos do feminismo rural e ainda mais?

E o que é que acontece quando o feminismo incomoda? Como reagem o nosso grupo feminista, os nossos círculos afetivos, os movimentos sociais de esquerda em que talvez militamos, e como reagimos nós mesmas quando o dedo feminista assinala a quem pensávamos – e nos resistimos em deixar de pensar – que está do nosso lado? 

A Revirada está pronta a difundir as vossas denúncias e diversas vozes daquele elefante na sala feminista que todas sentimos e sofremos mas nom queremos ver: atrevedes-vos a nos contar qual é o vosso ?

A convocatória do número 6 está aberta até o 28 de fevereiro de 2020: mandai as vossas colaboraçons escritas e visuais para reviradafeminista@gmail.com

Ver normas de publicaçom AQUI