No vindouro mês de outubro (14-15-16) terá lugar nas Corcerizas (Serra de Sam Mamede) o II ENCONTRO DE AUTO-FORMAÇOM CONTRA VIOLÊNCIAS MACHISTAS!
 
Neste espaço de encontro para *mulheres, lésbicas e trans* pretendemos continuar coas andanças e alianças fiadas para dar resposta a diversas agressons e violências hetero-patriarcais, racistas, xenófobas, institucionais, policiais… Tecermos redes de confiança seguras e autónomas coas que criar estratégias e ferramentas feministas interseccionais, tendo como eixo central os cuidados e as emoçons que fervem em nós!
 
Procuramos a reflexom colectiva por volta das seguintes questons: 
 
    Como respondemos ante umha agressom? 


Como gostaríamos
de responder?


Quais som as esferas de acçom? 


Como nos organizamos?


                     Como cuidar-nos nestes processos?

Na seguinte ligaçom tendes um formulário de inscriçom com várias questons que achamos necessárias para a organizaçom do encontro. Trata-se dumhas jornadas autogeridas que implicam certos custos. Gostaríamos de que as possibilidades económicas nom fossem um impedimento para termos vivências, construirmos resistências e empoderar-nos. Por isso, existem várias possibilidades de inscriçom…

Inscriçom: 22 eur.

        Inscriçom solidária: 22 eur, mais o que consideres :)

        Outras possibilidades… contacta connosco!  jornadascorcerizas2016@gmail.c om

O dinheiro será empregado para o pagamento do espaço que acolherá o encontro, pois ficaremos a durmir ali [http://ascorcerizas.com/centr al/141118wp/] e as jantaradas veganas que cozinharám a Natália e Andrea.
 
O pagamento pode ser feito através de transferência bancária [enviaremos o número de conta depois da inscriçom] ou bem contactar connosco para fazê-lo em mão [com anterioridade ao encontro].
 
O PRAZO DE INSCRIÇOM fica aberto até o 30 de setembro!
 
 
Passeninho… A TECER RESISTÊNCIAS!