por Mariola Mourelo

O Lugar das Marías é umha casa de hospedagem na Rigueira, Concelho de Jove, nas Marinhas lucenses, gerida por Lucía Canoura.

lugar das Marias 4

A ideia de recuperar a antiga casa da família, onde nasceram a sua avó, mai, e irmãos, já estava na cabeça de Lucía há mais dumha década. Talvez por ser a única que já crescera fora deste lugar ficara dentro dela a espinha de ser quem de dar-lhe umha nova vida algum dia. 

Depois de formar-se e trabalhar no âmbito da cultura e da perspetiva de género, em 2017-2018 decidiu fazer o seu sonho realidade e nasceu este espaço onde feminismo, língua, território e cultura som a base que lhe dá forma e contido.

lugar das Marias 1

Disponibilizam-se 4 quartos duplos que podem também ser ocupados individualmente, e um apartamento para até 4 pessoas, incluindo o pequeno-almoço com produtos locais e o “toque” especial da casa.

Cada quarto tem o nome dumha Maria, daí o seu nome, começando pola sua avó Maria Presenta, seguida de Maria Casares, Maruja Mallo, Maria Miramontes e as Marias da Alameda de Compostela. 

Um amplo terraço fica ao dispor nom só das pessoas alojadas, mas também das vizinhas locais, que podem relaxar e desfrutar de saborosos jantares ao ar livre. Laura já está a pensar em organizar atividades culturais no futuro. 

Localizada a caminho entre a fermosa costa do mar Cantábrico – com frequência desconhecida para as visitantes galegas – e o interior, Lucía recomenda ficar um bocadinho pola zona, saindo com a bicicleta, de aluguer gratuito, polos arredores, e visitando espaços inesquecíveis, como o Porto de Esteiro, os Cantis de Morás, tamém chamados cantis “de papel” pola sua peculiar forma moldada polo mar, a praia de Portozelo, o Caminho Natural da Rota do Cantábrico, ou a Ilha de Sarom.

lugar das Marias 10

Excursões a Lourençá, Mondonhedo, Praia das Catedrais ou Viveiro completam umha muito boa viagem. 

Contacto e informaçom: lugardasmarias@gmail.com / 646 00 33 43 / @lugardasmarias facebook e instagram

______________________________________________________

mariola-500x500Mariola Mourelo é ativista feminista, fotoeducadora e facilitadora de grupos.