Apresentamos duas iniciativas radiofónicas para escutar lá onde estiverem e compartilharem com quem quiserem. Desta vez ficamos com as propostas de O Clítoris da Razão “Feminist Dating ou Vida Amorosa duma Feminista” de Portugal e  com A Resistencia do Dedo Medio “A Esquina é de Quen a Traballa” da Galiza.

Esperemos gostem e compartilhem opiniões e propostas futuras.

 

“A Esquina é de Quen a Traballa”

O primeiro Dedo Medio vai tratar sobre a prostitución. Escolhemos este primeiro tema  ao fío dunha charlas que activistas de Hetaira -un colectivo en defensa dos dereitos das trabalhadoras do sexo- deron en Ourense e Compostela no pasado mes de novembro e que nós fumos gravar para difundir a través da Radio Piratona.

Sabemos que este é un tema polémico a nivel social e tamén dentro dos feminismos. Alén disto parécenos que é unha cuestión que encaixa nos debates e nas reflexións nos que desde A Resistencia do Dedo Medio queremos participar. Achamos que a prostitución é un tema amplísimo no que se mesturan  o desempoderamento, a vitimización, os espazos feminizados, as voces subalternas fronte aos discursos hexemónicos, os dereitos sexuais, os dereitos laborais, a migración, as identidades non normativas, as boas e as malas mulheres… moitas das cuestións que nos atravesan.

Este é o noso primeiro programa, agardamos que sexa o primeiro de moitos.

Escoitanos! Séguenos! Comenta! Fainos suxestións! Cóntalho a todas as túas amigas!

..

hetaira

Para seguir à Resistencia do Dedo Medio visita a sua site A Resistencia do Dedo Medio

 

“Feminist Dating ou A Vida Amorosa duma Feminista”

Um encontro ou uma saída à noite podem ser algo muito complicado para uma feminista… Não é fácil sair do armário perante um estranho pouco sensibilizado para as questões da igualdade. A determinado ponto, há-de surgir aquela altura em que nos afirmamos como feministas ou defensoras dos direitos das mulheres/igualdade de género e aí uma série de estereótipos invadem-lhe o pensamento: lésbica, promíscua, peluda, odiadora profissional de homens, obcecada por gatos (?). A feição transparece um esgar! Tenta disfarçar com um sorriso amarelo, “É bom, é bom!”. Pois… Na emissão desta semana partilharemos estas e outras peripécias e chegaremos à conclusão de que com uma dose de convicção e outra de paciência, não ficaremos mal servidas.

Moderadora: Catarina Correia
Emitido em www.radiozero.pt a 16 de Abril de 2014

Visita a site do Clítoris da Razao para saber mais